Reclamații și plângeri - Rozabulgaria.ro

1. Renuntarea la cumparare:

1.1. Produsele achizitionate prin intermediul magazinului online RozaBulgaria.ro se pot returna conform O.U.G. 34/2014, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la data primirii. Conform Art. 11 O.U.G. 34/2014 “Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract”. In acest scop puteti alege una din urmatoarele variante: Formular returnare produse (vezi pct.7 din prezenta) sau orice alta declaratie neechivoca in care va exprimati decizia de retragere din contract, transmisa pe un mediu durabil, la adresa e-mail: info@rozabulgaria.ro. Cumparatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a ne informa cu privire la decizia sa de returnare. Perioada de retragere expira dupa 14 zile incepand de la ziua la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor. Cumparatorul va suporta taxele de transport.

1.2. Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

1.3. Art. 14, Alin. 3 din legea O.U.G. 34/2014 mentioneaza: Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Conform directivei 2011/83/UE  pct. 47 a Parlamentului European si a Consiliului „Pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin. De exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte. Prin urmare, in timpul perioadei de retragere, consumatorul ar trebui sa manuiasca si sa inspecteze bunurile cu grija necesara.”

1.4. Conform celor mai sus mentionate, orice modificare a starii produsului, deteriorarea produsului sau a ambalajului original al acestuia, ce face imposibila revanzarea produsului ca nou, duce automat la diminuarea valorii produsului si perceperea unei taxe pentru readucerea produsului la starea initiala. Aceasta taxa poate avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului. Suma va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. In cazul in care produsul returnat nu se mai poate repara / readuce la stadiul initial, produsul respectiv se va reexpedia catre client, pe cheltuiala acestuia.

1.5. Produsele returnate trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

a. Sa nu prezinte semne ale utilizarii;

b. Sa nu fie spalate, deteriorate din alte cauze;

c. Se returneaza in ambalajul original, cu toate accesoriile si etichetele producatorului atasate in starea originala;

d. Sa fie ambalate corespunzator ca sa ajunga intacte si nedeteriorate;

e. Produsul oferit ca set se va returna in intregime, adica se vor returna toate bucatile din care este compus acel set;

f. In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.

1.6. Produse care nu sunt acceptate retur:

a. Produse folosite, purtate si/sau spalate;

b. Produse de curatare si intretinere/consumabile: detegent, crema, spray, ulei, vaselina, lubrifiant, butelii gaz, etc;

c. Produse din categoria alimentatie si hrana;

d. Produse de lenjerie intima, costume de baie, casti de inot, sosete, ciorapi, chiloti/boxeri, filtre de apa nu se pot returna din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena, daca au fost desigilate sau prezinta urme folosinta (conform Art.16 lit. e din O.U.G 34/2014);

e. Produse care prezinta: ambalaje deteriorate sau colete incomplete, modificari fizice, urme de uzura sau interventii neautorizate, zgarieturi, lovituri, rupturi, gauri, arsuri, deformari, accesorii lipsa etc;

f. Produsele care reprezinta o comanda speciala a clientului, indiferent de categorie, aduse in stoc in urma unei comenzi ferme si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.

g. Produsele primite dupa 14 de zile calendaristice nu sunt acceptate ca retur.

2. Produsul care nu functioneaza sau prezinta un defect fizic (este lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) se va reclama de catre cumparator la data receptionarii coletului. In acest caz, produsul va fi inlocuit/schimbat cu un produs functional in limita stocului disponibil si in cel mai scurt timp posibil. Costurile de transport (nu si in cazul renuntarii la cumparare) sunt suportate de Rozabulgaria.

3. Produsul livrat gresit, altul decat cel comandat sau produsul/accesoriul lipsa se va reclama de catre cumparator la data receptionarii coletului. In cazul in care produsul nu mai este in stoc se poate opta pentru inlocuirea cu un alt produs sau pentru restituirea contravalorii. Costurile de transport (nu si in cazul renuntarii la cumparare) sunt suportate de Rozabulgaria.

4. Daca cumparatorul accepta inlocuirea cu un produs din aceeasi sau alta categorie, dar cu o valoare mai mare, acesta se obliga la plata diferentei. In situatia in care cumparatorul opteaza pentru un produs mai ieftin, acesta va primi diferenta, conform modalitatilor de returnare mentionate in OUG 34/2014.

5. In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele aparute in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Orice modificare a starii produsului, deteriorarea produsului sau a ambalajului original al acestuia, ce face imposibila revanzarea produsului ca nou, duce automat la diminuarea valorii produsului si perceperea unei taxe pentru readucerea produsului la starea initiala. Aceasta taxa poate avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului. Taxa de readucere a produsului la starea initiala va fi comunicata telefonic.

6. Rambursarea sumelor primite drept plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard) se va efectua in termen de 14 zile calendaristice de la data receptionarii produsului returnat, folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de cumparator pentru tranzactia initiala.

Rozabulgaria.ro va putea amana rambursarea contravalorii pana la data receptionarii produselor care au facut obiectul vanzarii sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea cumparatorului conform careia acestea au fost expediate, cu exceptia cazului in care DimiSport.ro s-a oferit  sa recupereze el insusi produsele (se va lua in considerare data cea mai apropiata).

Restituirea sumelor in bani se va face exclusiv prin transfer in contul bancar transmis neechivoc de cumparator prin completarea prealabila a unui Formular returnare produse.

Recomandam returnarea produselor folosind o firma de curierat rapid.

Adresa la care se trimit pachetele/coletele retur este Bulgaria, Ruse, ul.Panajot Volov 24 cu mentiunea pentru Rozabulgaria, Sevan AMB. Taxele de transport sunt suportate de client.

Orice produs returnat se va evalua in vederea indeplinirii conditiilor de retur. In cazul in care este afectata integritatea ambalajului original sau a produsului returnat si se face imposibila revanzarea acestuia, ne rezervam dreptul de a refuza returul si de a nu inlocui sau a nu rambursa contravaloare produs returnat.

Nu se acepta produse returnate pentru care nu se poate face dovada achizitionarii din magazin online Rozabulgaria.ro. Orice produs returnat trebuie insotit de factura, formularul de retur si documentul justificativ care atesta plata, eliberat de firma de curierat DPD : chitanta.

Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

NU SE ACCEPTA COLETE/PACHETE RETUR EXPEDIATE CU RAMBURS SAU CU PLATA TRANSPORTULUI LA DESTINATAR!

Prin solicitarea returului, clientul/cumparatorul se declara informat si ca a luat la cunostinta conditiile prezentei si este de acord in totalitate cu acestea.

Rozabulgaria accepta returul produsului/produselor si isi va onora obligatiile doar daca au fost respectate conditiile de retur prezentate mai sus.

Ne rezervam dreptul de a modifica/completa acest continut fara o notificare prealabila.

Asigurati-va ca recititi Termenii si Conditiile de utlizare in mod regulat. Daca accesati sau utilizati acest site se considera ca sunteti de acord cu Termenii si Conditiile de Utilizare in versiunea publicata pe site-ul nostru la momentul vizitei dvs.

Modificarile/completarile vor produce efecte de la data publicarii/afisarii lor.